5 תשובות
הדרך הכי טובה ללמוד - תעשי מבחנים באפליקצייה עד שתעברי כמה ברצף עם כמה שפחות טעויות, תקראי תמיד את התשובות לשאלות שטעית בהן ותלמדי אותן, והכי חשוב - ביום של התיאוריה אל תלמדי בכלל ואל תגעי באפליקציה או בשום מבחן.
בהצלחה :)
שואל השאלה:
^בכלל לא??
אנונימית
בכלל לא.
סמכי עלי - יש לי רישיון וגם אני פחדתי בזמנו מהתיאוריה בדיוק כמוך.
תקשיבי אם למדת טוב אין סיבה שלא תעברי
אל תילחצי,תקראי טוב את השאלות וקטן עלייך
תעני את התשובה הכי פחות הזויה