8 תשובות
לא
אם הזמינו אותך זה בסדר גמור
במימונה אין הזמנות פשוט נכנסים לבית ומתקבלים בברכה
אה טעות שלי סליחה,
הכל טוב תלכי ותהני עם חברה שלך
שואל השאלה:
אני בת אבל תודהה
ונגיד לא הזמינו אותי הזמינו את חברה שלי והיא מזמינה אותי
אנונימית
לא זאת המטרה של החג
חחח לא
כל עוד הזמינו אותך ואתה לא בקשר עם הבנאדם רק *בגלל* החג, אז לא, תהנה:)
אין הזמנה בתור מרוקאי מימונה זה מי שבא ברוך הבא
שואל השאלה:
וזה לא נחשב ניצול??
אנונימית