3 תשובות
בטח
אני לוחם בלי כושר קרבי
אני לוחם בלי כושר קרבי
כן , כושר קרבי יעזור לך למוניטין אם תרצה להגיע ליחידה מובחרת בעיקר, זה ההבדל.
יש הרבה ''סוסים'' מבחינת כושר שלא היו אף פעם בכושר קרבי.
בחי''ר רגיל אתה יכול למצוא כאלה שתגייסו עם כרס ולא יכולים לרוץ דקה בלי להתעייף , ואז פשוט בונים להם את הכושר בטירונות
יש הרבה ''סוסים'' מבחינת כושר שלא היו אף פעם בכושר קרבי.
בחי''ר רגיל אתה יכול למצוא כאלה שתגייסו עם כרס ולא יכולים לרוץ דקה בלי להתעייף , ואז פשוט בונים להם את הכושר בטירונות
כן
ברור
אבל כושר קרבי זה מעלה את הסיכויים להתקבל ליחידות שדורשות מיון כמו נגיד סיירת מטכ"ל שייטת שלדג עוקץ קומנדו יהל"ם וכו'
בשביל חי"ר לא צריך ללכת לכושר קרבי אבל לסיירת של חי"ר אז שוב זה יעלה את הסיכויים להתקבל לסיירת
בכל מקרה עדיף להיכנס לכושר לפני הגיוס זה כן
בהצלחה!
ברור
אבל כושר קרבי זה מעלה את הסיכויים להתקבל ליחידות שדורשות מיון כמו נגיד סיירת מטכ"ל שייטת שלדג עוקץ קומנדו יהל"ם וכו'
בשביל חי"ר לא צריך ללכת לכושר קרבי אבל לסיירת של חי"ר אז שוב זה יעלה את הסיכויים להתקבל לסיירת
בכל מקרה עדיף להיכנס לכושר לפני הגיוס זה כן
בהצלחה!
באותו הנושא: