9 תשובות
נראה לי
אנונימי
לא היה כלום אנשים גילו על זה דרך שכנים בקבוצות וואטסאפ
לא היה רק של אזעקות של טילים
לא היה
רק ממש מאוחר עברה משטרה עם רמקול שלא כולם שמעו
רק ממש מאוחר עברה משטרה עם רמקול שלא כולם שמעו
שואל השאלה:
כשאני אומר אזעקות אני מתכוון שכאילו משהו שונה מאזעקה של ירי רקטות
כשאני אומר אזעקות אני מתכוון שכאילו משהו שונה מאזעקה של ירי רקטות
אנונימי
ראיתי סרטון שהיה כזה ממש חזק
"חדירת מחבלים"
"חדירת מחבלים"
לא היה כלום כאחד שהיה. שם רק באיזה 15 עברה משטרה עם רמקול ולא שמעו אותה כולם אני נגיד לא שמעתי
לא קיימת אזעקה על חדירת מחבלים ככל הידוע לי. וגם אם קיימת, לא הופעלה - הצבא לא ידע בהתחלה בכלל שחדרו מחבלים
אנונימי
אין אזעקה שאומרת "מחבלים חדרו ליישוב"
מה שיש זה התראות "אביר לילה" ונספחיהן.
מה שיש זה התראות "אביר לילה" ונספחיהן.
באותו הנושא: