6 תשובות
שלחי הודעה בפרטי זה לא נותן פה
גם לי יש תאוריה דרך בית ספר באותו תאריך ואותה סיטואציה,פשוט תלמדי דרך אפליקצית ל
תלמדי לבד תאמיני לי שתסתדרי
שואל השאלה:
את יכולה לשלוח לי את הקישור?
אנונימית
תורידי את האפליקציה "נוהג לימוד תיאוריה" ותלמדי לבד.
לנו בכלל לא מלמדים בבית ספר לתאוריה אמרו לנו ללמוד לבד, שלחו לי קישור לחומר אם את צריכה אבל הרוב זה הגיון