6 תשובות
כן ריל באמת אין עם מי לצאת
^^אמאלה מילה גם אני בדיכאון עכשיו וביטלתי לחברות שלי וגם כי יש לי תחושה לא טובה
שואל השאלה:
^^לא יודעת
פתאום נפלה לי ריקנות
ואני חווה את זה מדי פעם
כיאלו אני מרגישה בדידות
אין לי עם מי לצאת ביום העצמאות
^אני לעומתך גרה במושב בחור אז שקט מאוד
^^לא יודעת
פתאום נפלה לי ריקנות
ואני חווה את זה מדי פעם
כיאלו אני מרגישה בדידות
אין לי עם מי לצאת ביום העצמאות
^אני לעומתך גרה במושב בחור אז שקט מאוד
גם אני ככה רק שאני שומעת בחוץ את כולם
לא
את יכולה לפרוק אם את רוצה
את יכולה לפרוק אם את רוצה
ואי חלום שלי לגור במושב
באותו הנושא: