6 תשובות
לא
זה מעולה, את תחסכי מלא כסף ואולי גם ישאר לך לעוד משהו, קיצר זה מעולה תמשיכי לחסוך.
שואל השאלה:
כן אבל לא רק . אשכרה אני יודעת הכל על מה אני הולכת לעשות בעוד שנתיים
לא זה לגיטימי אני כבר לפני שנה התחלתי לחסוך לשיעורי נהיגה ואני בכיתה ט
זה מעולה
(:_
לא, ככה צריך להיות.