11 תשובות
פשוט פעם הבאה שתצאו למסעדה תשלמי עליו את
איכ למה לא שילמתת גם
שואל השאלה:
זה בדיוק מה שאני ואחותי הצענו ודיברתי איתו גם על זה
אבל מישום מה ההורים שלי ממש נזפו בי על זה שהוא שילם
אבל לפחות ניסית להחזיר ככה שאת לא אשמה
סיבה קצת מוזרה לכעוס, אם הוא בחר לעשות את זה, כנראה מתוך מחווה טובה או משהו.
וכנראה שהוא יכול להרשות לעצמו
שמעי יש כאלה שאי אפשר להילחם בהם, אם הוא התעקש לשלם בסדר, אבל פעם הבאה את זאת שמשלמת על כל הארוחה ולא נותנת לו להוציא אפילו את הארנק
אנונימית
שואל השאלה:
לא ידעתי שהוא הולך לשלם גם העברתי לו את כל הכסף בביט והוא סרב
שואל השאלה:
ברור לי גם אמרתי לו שפעם הבאה א אנחנו לא נלך למסעדה יקרה
ב אני משלמת הכל
והוא אמר לי שזה לא יקרה כי הוא עובד על הכסף הזה כדי לפנק אנשים שהוא אוהב
אבל אני יודעת כמה קשה הוא עובד אז אני לא יודעת מה לעשות
מצוין, יצאתי בסדר גמור לדעתי.
פעם הבאה תשלמי והכל טובב אל תתסבכי את עצמך❤❤
אנונימית
לפחות ניסית
יצאת בסדר פשוט פעם הבאה תשלמי את
טוב שרצית לשלם