4 תשובות
שואל השאלה:
^למה?
אנונימית
בעיקרון כן, אבל לא ממליץ לעשות את זה
אנונימי
כן את יכולה בכל שלב
בגלל עקרון מוסרי, אם את כבר עוזבת תכבדי את עצמך ותכבדי את השבוע שהתחייבת לעבוד כבר תאמיני לי יזכרו אותך בצורה טובה יותר מאשר שקבעת משמרות ועזבת כי עד שימצאו מחליף זה עלול לעשות בלאגן
אנונימי