8 תשובות
אז יש בי תקווה
גם וגם כזה 50 50
גבוה עם פנים לא יפות
שהפנים יהיו יפות הכי חשוב לי.
לא משנה מה המשקל או גובה.
גובה עוזר אבל פנים חשוב
אני אישית נמשכת לגבוהים וקצת מכוערים בפנים ואני חושבת שבנים כאלו ממש יפים
אנונימית
גבוה ופנים בקצת אני לא רוצה אותו חתיך עולם
שהוא גבוהה גם אם הוא מכוער אבל לא עכשיו קיצוני לא אכפת לי
אנונימית