15 תשובות
איזה תהליך לא קל ואיזה הטרדה מה אתה עושה סתלבט
זה שהוא עשה את התהליך הזה (שאגב, אני בעצמי לא יודע אם זה בן או בת)

ומה אישי בזה לעזאזל נגיד ואני הוא
אני בן אדם, שרוצה לדעת מה עומד מולי ואיך לדבר איתו/ה
הוא לא יכול לדבר איתה/ו על דברים של המים השני
שאלה נורמלית
לבן אדם לא נורמלי
זהו?
הבנת שאין בעיה ושסתם נופלים עליו? מקווה שכן
בהצלחה
שואל השאלה:
^אוקיי למה אתה חושב שזה הגיוני לשאול בנאדם שעבר תהליך לא קל עם עצמו משהו כזה אישי?
זו ליטרלי הטרדה.
לא הבנתי מה הבעיה שישאל מה יש לה במכנס
הוא רוצה לדעת מה המין שלה
תםסיקו לבכות על כל דבר
שואל השאלה:
^טוב בייביגירל כנראה שאתה לא צופה אם אתה לא יודע
אנימתת
אבל תביאי טענות נגדיות למה שאמרתי ימצחיקהץ
בנתיים את הטועה פה
היא אישה לכל דבר, אבל הוא לא שאל מה יש לה במכנס, הוא שאל על התהליך, כנראה מנקודת הנחה שהיא עברה ניתוח מלא
שואל השאלה:
^אני יודעת אבל זה עדיין חוסר רגישות לשאול ועוד אחרי זה להתעצבן כי אומרים לו שזה לא עניינו
בדיוק מה שאמרתי, זו לא שאלה לעניין אבל גם היא טועה כי הוא לא שאל אותה אם יש לה פות
מה לא עניינו לדעת מה המין של הבן אדם
שואל השאלה:
^שומע פשוט תגיד אני לא צופה ראיתי בטיקטוק שיש טראנסית באח זהו.
מת מה הקשר
אין לי מושג על מה את מדברת... כנראה זה האח הגדול או משהו בסגנון... לא רואה את הדברים האלה
שואל השאלה:
^^כולם יודעים שפונים אליה כאישה.
היא פיזית נקראת אישה.
מה שיש לה במכנס לא קשור לליטרלי שום נושא ולא לאף אחד וזה באמת לא עניין של אף אחד זהו
אני לא יודע איך פונים אליה
אני רק רוצה לדעת אם זה בן. או בת.
למה כל התסביך