3 תשובות
הבנתי את זה שהוא עזב אבל אם את בפנימייה שתשנה לך את החיים אז למה לא?
תישארי, יהיה טוב.
תישארי, יהיה טוב.
שואל השאלה:
אבל הוא עזב
אבל הוא עזב
אנונימי
1. באיזו פנימייה את?
2. תעשי מה שהלב שלך רוצה
3. אני הייתי נשאר בפנימייה אך ממשיך לדבר איתו.
2. תעשי מה שהלב שלך רוצה
3. אני הייתי נשאר בפנימייה אך ממשיך לדבר איתו.
באותו הנושא: