12 תשובות
המורה סומך עלייך
כן, היה בשביל לדבר עם תלמידים אבל
לפעמים היה
שלי לא היה ליה שהוא ישתמש לך בטלפון?
כן חופשי
אנונימית
שואל השאלה:
הוא נמצא מלא בטלפון, רוב השיעור
ובדרך כלל יש לו אינסטינקטים מטורפים והוא בולם בלי להסתכל אפילו, אבל היום נכנסתי במדרכה בזמן שהוא היה בטלפון והרגשתי על זה ממש רע אבל בתכלס זה אשמתו כי הוא אמור לשים לב ולהיות עירני
הוא נמצא מלא בטלפון, רוב השיעור
ובדרך כלל יש לו אינסטינקטים מטורפים והוא בולם בלי להסתכל אפילו, אבל היום נכנסתי במדרכה בזמן שהוא היה בטלפון והרגשתי על זה ממש רע אבל בתכלס זה אשמתו כי הוא אמור לשים לב ולהיות עירני
אנונימית
כן אבל גם כשה הוא היה בטאלפון הוא היה ערני עבור השיעורים
אז תבקשי ממנו שפעם הבאה התעסק יותר בשיעור ולא בטלפון כי זה פיזית התפקיד שלו
מה הוא אידיוt?
מה הוא אידיוt?
המורה הראשון שלי היה כל הזמן בטלפון
מדבר עם אשתו וכל העולם ובכלל לא מרוכז בשיעור
זאת אחת הסיבות שהחלפתי אותו
והשני בקושי נגע בטלפון
מדבר עם אשתו וכל העולם ובכלל לא מרוכז בשיעור
זאת אחת הסיבות שהחלפתי אותו
והשני בקושי נגע בטלפון
בסופו של דבר המטרה בטסט שהטסאר יישלב ידים ולא יגע בשום דבר, אם המורה בטלאפון רוב הזמן זה סימן שהוא סומך עלייך או שהוא מסוגל גם בטלאפון וגם להיות בשיעור באותו הזמן כמו שלי היה מסוגל אבל בהתחלה הוא לא היה עושה את זה בשיעורים הראשונים מן הסתם איזה מורה יהיה בטלאפון בשיעור הראשון של התלמיד, אבל המטרה של התלמיד זה שהמורה יישלב ידיים ולא יגיד כלום. אם הוא גם בשיעורים הראשונים של התלמיד כל הזמן בטלאפון צריך להבין אותו גם יכל להיות שיש מקרה חירום או משהו או שעות באוטו שעות אין לו הפסקות, אבל אם אין מקרה חירום אין סיבה בכלל במיוחד שמדובר על החיים שלו ושל התלמיד והאוטו שלו.
כן כל הזמן
גמאני סיימתי כבר
אבל היא דיברה כל השיעור בטלפון ןזה בילבל אותי
גמאני סיימתי כבר
אבל היא דיברה כל השיעור בטלפון ןזה בילבל אותי
אנונימית
באותו הנושא: