6 תשובות
יופי זה סובייקטיבי אז כן היא חייבת להיות יפה בעיניי*
אני אוהב נמוכות
חייבת להיות יפה (כמובן שזה רק בתחילת הקשר , היא לא שולטת על הגוף שמזדקן כמו שאני לא שולט על הגוף שמזדקן )
אנונימי
יפה זה סובייקטיבי
כל אחד והטעם שלו אבל אני מניחה שכל אחד היה רוצה מישהי יפה לטעמו
ברור שבהתחלה היופי זה מה שמושך בכלל אבל בכללי האופי הרבה יותר חשוב בעיני ושתהיה פשוט מצחיקה, חכמה, טובת לב ושיהיה חה אופי טוב
האופי זה שהיא תהיה אינטליגנטית ושיהיה קשר בין האינטליגנציה ליכולת ישום במציאות (בדגש על חשיבה לוגית)
ושתהיה גם חברה טובה שהייתי שמח לבלות איתה גם ללא הרומנטיקה, ושתהיה שותף טוב לחיים- מי שאוכל לסמוך עליה והיא עלי ונוכל לפתח את עצמנו ביחד- זה לא רק שכלי אלא גם רגשי- כי ברגע שאני מסמן וי על קשר אז אני משחרר רגשות בלי זה זה מאוד מוגבל (קיים אבל חלש בהרבה)
וגם האופי עצמו מושך (כמובן תלוי מצבים נוספים)
במראה אין טיפ אחד אבל פנים די יפות ומבנה גוף די רזה (לא צריך מאוד) ונשי (לא צריך מאוד, אבל לא פחות בהרבה מהממוצע)
בסיטואציה הכי קריטי שהיא תמשך אלי, אחרת רמת הרגש מצדי תהיה מאוד מוגבלת.
יש סיכוי שאצא עם מישהי שלא במראה שתיארתי אבל רק עם אחשוב שהיא יפה (בעיני) יכול להיות שהאופי יוכל לחפות על מראה אבל זה צריך להיות שארגיש שגם המראה עכשיו מוצא חן בעיני.