התחברות
הרשמה
אם עשיתי היום יום המאה ונכנסתי למתגייסים וכתוב לי שיום המאה עדיין לא בוצע זה בסדר?
השאלה שלי אם זה לכולם ככה עד שמקבלים ציונים
12 ביוני 2025, 22:52
חיילים
יום המא"ה
2 תשובות
גם לי כתוב ככה
נ
נויוש ;)
כן כן לוקח לזה קצת זמן להתעדכן
ב
באלי בורקס
באותו הנושא:
למה מופיע לי שיום המאה שלי טרם הושלם וכל זה אם כבר עשיתי יום המאה?
עשיתי אתמול יום המאה אבל כשאני נכנסת לאתר של מתגייסים,זה רושם שלא עשיתי יום מיון עדיין..תקין?
עשיתי יום המאה היום מתי יהיו תוצאות?
עשיתי יום המאה ביום שלישי ורשום לי במתגייסים תחת יום המאה לא התקיים
עשיתי את יום המאה אבל שאני נכנסת לאתר כתוב שיום המאה לא הושלם ושנשלח לי צו התייצבות לתהליכי יום המאה מה לעשות?
עשיתי היום את יום המאה, מתי בערך אני אקבל תשובות?
עשיתי היום יום המאה ואני מרגישה שלא הלך לי טוב
אם עשיתי יום המאה ואז עשיתי שאלון העדפות
עשיתי אתמול יום המאה ובאתר מתגייסים זה אומר לי שיום המאה טרם הושלם ושנשלח לי זימון מה זה אומר אני ליטרלי עשיתי יום המאה?
לפני שבועיים עשיתי יום המאה והיום קיבלתי שאלון העדפות, מתי אקבל את הציונים ליום המאה?
למי יש יום המאה היום בזום ואיך אני נכנס אני לא מבין