9 תשובות
לא, זה יוביל לירידה בתמיכה בישראל
אנונימי
אני לא בטוח.
זה תלוי איך המצב יתנהל בימים הקרובים.
יכול להיות שיתברר שזו התשובה הנכונה עבור האמריקאים ויכול להיות שלא.
כנראה שהדבר הבטוח יותר עבורם היה לספק לישראל את הנשק שבעזרתו אנחנו נתקוף, בלי שימוש הטייסים אמריקאים, ככה שהם יוכלו להכחיש קשר ישיר.
כן בעיקרון, אבל אומרים שאם הם התערבו אז יתחיל סיפור ענק ובלתי נגמר. אבל לדעתי הם היו צריכים לתקוף כבר
הם כן שלחו לנו מטוסים ומגנים עלינו גם
^זה לחלוטין לא אותו הדבר כמו לתקוף בעצמם.
באלוהים שכבר לא אכפת לי רק שיגמר כבר די