3 תשובות
אני הולך רק כי יש טנקים
אבל בלי קשר למה לא
שואל השאלה:
למה כן?
יש שם הופעות (למרות שאני לא שם זין עליהן) יש גם מלא עמדות של צהל וכאלה שיכולים לעזור לך עם הצבא
זה בחינם מה יש כבר להפסיד