11 תשובות
תלוי בני כמה אתם ותלוי כמה אתם מרגישים בטוחים אחד בשניה ותלוי בסביבה שאתם הולכים להפגש
ממתי זה לא לגיטימי? אה כן מהרגע שבו לאף אחד אין ביצים כדי להתחיל עם מישהי במציאות. גם אם אתה פוגש אותה אחרי היום הראשון שהכרת אותה אין בזה משהו רע.
4AM
כן למה לא
כו
שואל השאלה:
עשינו כבר שיחות רגילות וגם וידאו ואנחנו מדברים מלא כל יום. והיא גם גרה סהכ חצי שעה ממני
אנונימי
אם יש וייב טוב אז למה לא בעצם
אם דיברתם וידאו אז כן ברור אחי במיוחד אם אתם מדברים הרבה והשיחה זורמת
בחירה שלך, אני לא הייתי עושה את זה
כן, תביא אקדח מקסימום
לא