4 תשובות
שואל השאלה:
איזה מקצוע סליחה
איזה מקצוע סליחה
אנונימי
לדעתי פיזיקה
שואל השאלה:
הבעיה אני לא אוהב ללמוד הרבה ואני רוצה משהו שלא יהיה קשה שאני בטוח יעבור בבגרות
הבעיה אני לא אוהב ללמוד הרבה ואני רוצה משהו שלא יהיה קשה שאני בטוח יעבור בבגרות
אנונימי
פיזיקה אתה לא תלמד הרבה אם זה יבוא לך בקלות, אבל לא לכולם זה בא בקלות.. אני הייתי ממליץ על מוגבר מדעי (זה עוזר לאוניברסיטה אח"כ). אם אתה רוצה משהו קל, אז אולי עדיף משהו הומני שלא עושים בו הרבה.
באותו הנושא: