10 תשובות
אם זה ידידים מלפני זה דבר אחד, אף אחד לא צריך לנתק קשר עם חברים מלפני זוגיות, אבל אם פתאום מתחילים להכיר *ולהיות עם הידיד/ה יותר מהבן/ת זוג* זה כבר ממש לא.
בטח שכן, אם את בוחרת להיות במערכת יחסים חייב להיות אמון הדדי בין הצדדים
מבחינתי אם לחברה שלי יהיו ידידים זה בסדר.
אני לא חושב שאני צריך להגביל את חברה שלי ושהיא תהיה רק איתי , לכל אחד יש חברי ילדות ולא יודע מה והיא לא תפסיק את זה רק כי היא איתי
ממשש לא
כן

אם אני לא סומכת עליו - הקשר לא יהיה יציב ואפרד ממנו
אם אמנע ממנו לידידים - או שהוא לא יבגוד והקשר טוב וסומכים אחד על השנייה או שהוא יבגוד וזה אומר מלכתחילה שלא היה סיבה לקשר
לא
אנונימי
כן די עם הבולשיט אם אתם לא סומכים על פרטנר\ית שלכם\ן אל תצאו איתם\ן.
כן