2 תשובות
היא אישה טובה אבל לצערי היא לא הבינה שאי אפשר לעשות איתם שלום.
עשתה דברים מטוב לב
וזה חזר לה בפנים
אין עניין לרחם על אכזרים
וזה חזר לה בפנים
אין עניין לרחם על אכזרים
באותו הנושא: