3 תשובות
לדעתי לא יאפשרו בקלות כל כך
אני גם הייתי מיועדת לטכני ולא הסכימו להוציא אותי משם לתפקיד אחר שרציתי שגם נפתח באוקטובר ובכללי לשום תפקיד (זה היה לפני שלוש שנים אבל זה עדיין תקף חחח)
אני גם הייתי מיועדת לטכני ולא הסכימו להוציא אותי משם לתפקיד אחר שרציתי שגם נפתח באוקטובר ובכללי לשום תפקיד (זה היה לפני שלוש שנים אבל זה עדיין תקף חחח)
תבררי יש אפשרות לי יש שיבוץ לתצפי באוקטובר והבנתי שיש המון מסרבות ככה שאולי יש מצב שכן יקבלו בטוב שאת רוצה לעבור לשם
100% את תקבלי תצפי אם תבקשי תצפי
אני חותמת לך על זה
אני חותמת לך על זה
אנונימית
באותו הנושא: