7 תשובות
תלוי בבן אדם.
זה שני דברים שונים לגמרי
קשה להגיד מה יותר גרוע, זה פשוט מה כל אחד מעדיף.
אני נגיד הייתי בטכני, ונהנתי מכל רגע
שואל השאלה:
מבחינת תש יותר
פחות התפקיד
אנונימית
טכני זה חרא מבחינת תש, בעיקר עכשיו במלחמה.
בטכני בתנאי שירות קצת תלויים באיזה תפקיד נמצאים בדיוק, יש תפקידים יותר קלילים עם קצת יותר תש ויש פחות.
מבחינת יציאות זה 11/3 גם טכני וגם תצפי
בכללי בגלל המלחמה התש בטכני קשוח אבל תלוי תפקיד אבל התש בבסיסים של חיל האוויר מטורף