7 תשובות
הכל טוב
את פשוט בסופש בשישי בערב את על א אבל בצהריים פשוט תשטפי עם מים וסבון ותתלי בחוץ וזה תוך שניה מתייבש
שהתגייסת קיבלת שקית שיפצורים שבא יש חבל תקחי את חבל ותעשי לך חבל תלייה ותשימי עליו את המדים ככה אני עשיתי שסגרתי
שואל השאלה:
מאור סליחה שלא הייתי ברורה
המדים לא מפריע לי
התכוונתי לבגדים מתחת
אני שמה חולצה מתחת כי מומלץ
וטייץ מתחת שלא יהיה לי שפשפת זה עוזר וגם מאוד סיבות. זה גם נוח לי ממש
קיצר אני צריכה את הבגדים לשטוף מתחת כי אין לי מספיק לשבועיים
אנונימית
אהה בטירונות באמת אין איך.
הפיתרון הוא פשוט לא לכבס, לשים שבוע ברצף זוג אחד, ובשבוע השני את הזוג השני.
זה מה שכולם עושים.
שואל השאלה:
הבנתי מחברה שאיתי בבסיס שאין לכבס בטירונות
אנונימית
בדרך כלל יש מכונות כביסה בבסיסים, ולפעמים גם מייבש.
אהה הבנתי, סליחה שלא הבנתי מספיק טוב, חשבתי שהתכוונת למדים.
אז כן, אם אין לך מספיק בגדים להביא הפיתרון הוא בשישי או שבת לשטוף את זה במים ובסבון ולתלות, בשעות הצהריים זה יתייבש תוך רגע.