13 תשובות
לא חוקי אגב
לגיטימי
ובכל מקום יש חוקים שונים
תקשיבי זה קצת
את אמורה לקבל הרבה יותר
תתפטרי
תתפטרי זה קצת
ואת יודעת את לא חייבת למלצר,כאילו אם קשה לך בזה,את יכולה לעבור לעבודה אחרת
אנונימית
לגיטימי ולא חוקי
שואל השאלה:
העבודה עצמה לא קשה לי. פשוט הקטע שזה למלצר 8-9 שעות בלי לשבת לשנייה ובלי הפסקה בגלל אפילו לאכול 10 דקות זה הזייתי מבחינתי, לא נראה לכם חריג?
אנונימית
חריג תעשי לעצמך טובה ותתפטרי
שואל השאלה:
גם הביאו אחמשית שכל היום מסתובבת עם כוס קפה ומחלקת לנו הוראות לנקות שולחנות, לסדר בלה בלה בלה רק מחלקת הוראות אחרי שכולם שבורים אחרי פיק והיא לא מרימה מגש
אנונימית
מה איזה חצופה
תתפטרי אחותי זה תנאים חרא מה זה
שואל השאלה:
תודה לכם, מחר מתפטרת.
אנונימית
יאללה בהצלחה אחותי
חוקית אין דבר כזה 8 שעות בלי הפסקה של חצי שעה