14 תשובות
אני לא אומר שהיה צריך לירות בו אבל כאילו הוא היה ממש חרא בן אדם
שואל השאלה:
אבל איכשהו רק השמרנים שונאים והנה מישהו ליברלי רצח שמרן כי הוא שנא אותו
אנונימי
שואל השאלה:
אמאשך חרא בן אדם יא אנטישמי^^
אנונימי
אף אחד לא אמר אף פעם שליברלים לא שונאים אחינו
^^כי להגיד שהשואה הייתה עדיפה על הפלות זה לא אנטישמי בכלל
הוא תומך באנסים, נגד הפלות, שונא נשים, שונא להטב
מה יש לי לאהוב בו.. עצוב ולא שמחה שהרגו אותו אבל it is what it is ואני לא מתכוונת להרגיש רע עליו
אנונימית
ריל אנונימית
כולם מהללים אותו כאילו מי הוא
אבל אתה מבין שאם אתה בכוח מחפש מישהו שיגיד את זה זה אומר שאף אחד לא אמר את זה?
אנונימית
^^ מה הבעיה להיות נגד הפלות ונגד *המעשים* של הלהטב?
באיזו זכות יש לאישה להפיל ילד ולרצוח אותו ?
(יש בזה דיונים כאשר באמת קיימת סכנה אמיתית לאישה וכולי אבל רוב ההפלות שעושים זה מסיבות שטותיות שפשוט רוצחים ילדים.. למשל כי "לא נוח לגדל את הילד" או כל מיני תירוצים הזוים .. מי התיר לנשים האלו לעשות את זה?)
את יודעת כמה נוראי זה הפלה? מכניסים צבת שפשוט מפוררת את העובר..
אנונימי
שואל השאלה:
הנה שוב הצביעות
מציגים אותו כשונא למרות שזה לא נכון בזמן שרצח אותו מישהו ששונא
אנונימי
"מה הבעיה להיות נגד הפלות ונגד *המעשים* של הלהטב?"
אוי אני ממש לא הולכת להתכווח איתך אבל רק נאמר שהפלה היא לא צבת שפשוט מכניסים ומוציאים את העובר.. הפלה עושים בחודשים מוקדמים שמספיק לקחת כדור שמפיל
אף אישה לא מגיעה מרצונה לעשות הפלה מעל חודש רביעי. ועזוב שזה מסכן את החיים שלה ואת הסיכוים שלה להיכנס להריון בעתיד
אנונימית
שום דבר לא מצדיק התנקשות כזאת אבל הוא לא היה בן אדם טוב בכלל והדעות שלו היו מאוד חשוכות
אני לא תומכת בו בכלל אבל אף דעה לא מצדיקה רצח
הוא נגד הפלות וזה
אמר הרבה דברים טיפשיים שלא מצאו חן בעיני אנשים