8 תשובות
אולי אתה לא, הרבה בנים כן
אנונימית
כי אנחנו לא מעלות את זה בשביל בנים אולי חשבת על זה
אם אתה נמשך לבנים לא אומר שכולם נמשכים לבנים
שואל השאלה:
לא צריך להתעצבן חח
שואל השאלה:
אנחנו לא למה לשקר
א בנים כן מתלהבים מזה ב מה הקשר?
אנונימית
כי הן לא מעלות בשבילכם