36 תשובות
לא,זה זכותך להביע את דעתך
לא, את רשאית לדעה משלך בלי שאדם יתחיל לתקוף אותך, מה שכן את לא יכולה להגיד שהמוות שלו היה צודק ולהגיד שזה בסדר.
שואל השאלה:
אמרתי שאני לא מסכים איתו ולא הרגשתי אמפתיה כלפיו,כאילו אנשים עשו מזה כאילו אלוהים מת זה הזוי שקרה אלימות אבל לא אהבתי את הבן אדם או משהו
אנונימי
^מסכים איתך לגמרי
אומר עליהם הרבה >.<
גם את צ'ארלי קירק קיללו, זלזלו בו, ועשו מה שעשו מחוסר הסכמה ודעה שונה. מי שעושה את אותו הדבר רק הפוך הוא לא יותר טוב. לכולם יש דעות שונות. לכולם יש זכות לחשוב אחרת. מי שרואה את זה חד צדדי, צבוע.
^^^^^זה לא בסדר פשוט לא מפתיע שזה קרה
שואל השאלה:
אז כנראה שהם רואים אתזה צד צדדי כי הם אומרים חופש ביטוי ואז מקללים מי שלא בדעה שלהם
אנונימי
למה לא מפתיע? אותי דווקא ממש הפתיע שרצחו בן אדם כי דיבר על משהו שאוי אוי אוי פגע לי ברגשות איזה מסכן אני
שואל השאלה:
הוא מתכוון כנראה שזה לא מפתיע כי הבן אדם היה מפיץ המון שנאה,אבל זה לא משנה באמת זה בן אדם אחד החליט לפעול ומפילים אתזה על כל הליברלים שזה הזוי
אנונימי
^^אם את תגידי לטראנס באמריקה שהוא חולה נפש את תקבלי כדור לראש וזה מה שהוא עשה ואני לא מופתע שזה קרה, כמה school shooters יש בגלל חראות שלא מקבלים את הצד השני? המון.
כל שנה יש אירוע ברמה כזאת שיש אבטחה לדלתות.
אז לירות בבן אדם אחד? זה כלום
בכלל לא
לא משנה אם אתה תומך או לא במשהו, לא אכפת לי אם זה בצ'ארלי קירק או ביבי, טראמפ או קאמלה, לא אמורים לקלל אותך על זה. זאת דעתך והיא לא פוגעת באף אחד.
מפילים היום הכל על כל קבוצה שלא באה טוב בעין של מישהו
דתיים- מתנחלים שלא הולכים לצבא ואונסים ילדים
ימנים- טיפשים וביביסטים
שמאלנים- קפלניסטים ופראי אדם
שואל השאלה:
אני מסכים אתכם

הקטע הוא שבאמריקה כל יום יש כמו שאמרת אנשים שיורים בבתי ספר בערמות או חיסולים ואף אחד לא מתייחס לזה שזה מוזר לי ממש,גם חודשיים לפני קירק נרצחו כמה אנשים מהצד השני ואף אחד לא ציין אתזה באותה רמה
אנונימי
^^אבל זה לא דבר לא נכון להגיד כי זה באמת דברים שיש בכל קבוצה פשוט בקיצון שלה.
ברגע שיפרידו קיצון מהציבור זה לא יהיה
לא מוצדק, וזה קורה אגב לא רק לך זה קורה גם לכאלו שכן מסכימים עם כל מיני דברים שקשורים אליו, ראיתי לא מעט סרטונים שמרביצים לאנשים נטו בגלל הדעות שאיתם הם מסכימים (מה שצ'ארלי היה אומר) וזה גם לא מוצדק
^^^זה נטו כי הוא אמר דעה של ציבור מסויים ופתאום הוא משנה.

הימין שם מתאבל על זה ואומר כמה הליברלים חראות והליברלים שמחים כי עוד הייטר סתם את הפה.
לדעתי שני הצדדים אידיוטים.
שואל השאלה:
אגב גם אין צד שפטור מחגיגות של רצח פוליטי,שרבין נרצח הימין בארץ הרבה ממנו חגגו ושמחו מזה,ובאמריקה שנרצח גון קנדי מניח שאותו דבר
אנונימי
^אבל זה צד של קיצון
שואל השאלה אמריקה זה לא ישראל מה שקורה שם לא שייך אלינו. נכון יש גם פה אותו דבר אבל זה מיותר אנחנו מדינה קטנה
ליורי שפושניקוב מי שנזכר ונחרת בתודעה זה הקיצון לא הריאלי ממש לא
^זה מה שאמרתי שהקיצון זה מה שרואים אבל את לא תראי שמלאני שמסכים עם ימני וכן להפך כי זה לא מעניין או מרתיח
יורי אני אסכים עם ימני בתנאי אחד שהוא לא יהיה אלים אליי זה הכל ואני כבר חטפתי מביביסטים המון רעל ואלימות לכן הקו האדום שלי מאוד אדום זכותך לדעתך זכותי לדעתי בלי אלימות אם תהיה אלים תחטוף אין מדיניות ישו אצל ביגבוגיה
לא צריך לעניין או להרתיח גם כך אנחנו בתקופה מורכבת אז למה עוד הרכבות ? למה זה טוב?
^^לא הבנתי מה את מתכוונת
כתבת ש שמאלני יסכים עם ימני זה לא מענייןמאו מרתיח . אז כתבתי שהתקופה היא מורכבת למה להוסיף עוד .
^התכוונתי שבתקשורת לא יראו את זה כי כל מה שהם רוצים זה להראות כמה ביביסטים פראיים או כמה שמלאנים עוכרי ישראל
לא.

התמיכה של הישראלים בו היא כזאת צביעות מכוערת, הוא היה בנאדם רע, בכל המובנים האפשריים.
ברור שזה בסדר לבקר כל עוד אומרים בכבוד
לא, זכותך לחשוב מה שאתה רוצה ואם מישהו מקלל אותך בגלל זה זאת בעיה שלהם. זה לא כאילו הדעה שלך פוגעת בהם בדרך כלשהי חוץ מזה שהם צריכים להתמודד עם בן אדם עם דעות שונות
לשואל השאלה רק שתדע גם אני לא סבלתי את צ'ארלי קירק
לא, הרבה אנשים פשוט מצדיקים את המוות שלו בגלל הדעות שלו וזה משהו לא תקין ולא מוסרי בעיני. ואני מסכימה עם הרבה מהדעות שלו.
thv
ממש לא מוצדק לא מקללים אנשים על דעה פוליטית
לא, מי שמקלל אותך בגלל זה הוא מושפע
לא ולדעתי התמיכה בארץ בצ'ארלי קירק זה צביעות
לא זה סתם חוסר כבוד כל אחד יכול לחשוב אחרת בלי לקלל