5 תשובות
זה עצוב כן,אבל זה אף פעם לא הולך להשתנות,אולי קצת להשתפר כי בשנים האחרונות מרגישים שזה רק בוער ומדרדר יותר
כע
למרות שלפעמים אני רואה פה שיח מתורבת על פוליטיקה
שואל השאלה:
אבל פוליטיקה היא מניע כלכך עיקרי שתמיד גרם להכי הרבה נזק בעניין הזה
אנונימי
כן מאוד אבל אין ציפיות
לא
זה עצוב שאנשים מקללים אחד את השני, אבל לא בגלל הפוליטיקה. אם לא היה פוליטיקה הם היו מוצאים סיבה אחרת לריב