35 תשובות
כשהייתי בחדר כושר עם חברים
אנונימי
לא הרגשתי טוב בכלל בערב כיפור ומסביבי כולם אבלל כולםם התרוצצו ובצדק להתכונן ולהתארגן.
בערב כיפור ועכשיו
יש ימים
אנונימי
שהייתי עם חברות שלי
הראש שלי היה במקום אחר והם דיברו ושמחו ואני הייתי בתקופה לא מי יודע מה אז פשוט הייתי בדיכאון ממש כי המחשבות שלי זה הדבר הכי מעצבן
אנונימית
כל החודשיים האחרונים
ממש ממש לבד? לפני שנתיים בערך, זאת הייתה תקופה מאוד קשה עבורי
הרגשתי מנותקת מהעולם, לא משנה כמה הייתי עם חברים שלי
הייתי במערבולת של רגשות שליליים
תודה לאל יצאתי מזה
קורה לי הרבה בכללי
אם אני לא אוהבת את עצמי מספיק אני תמיד ארגיש לבד לא משנה כמה אנשים יהיו סביבי
אנונימית
לפני שבועיים בערך בארוחה משפחתית
מלא אחי
יותר מידי, אבל אני רגילה לזה אני מניחה
היום אני אעבוד עם אנשים שהם חבורה כזאת בעבודה, אז כנראה שהיום אני הולכת להרגיש ככה
אנונימית
כל הזמן ....
בסופו של דבר צריך לקום וללכת. זה מה שאני עשיתי.
כל הזמן גם עכשיו
בבית ספר
אנונימית
כאילו כל יום. כל הזמן בעצם כמעט. אני מרגישה כמעט שלמה רק כשאני לבד. כשאני עם אנשים אני פתאום מרגישה סופר לא שייכת.
שהייתי צריכה לדבר עם מישהו וכולם היו שם אבל החליטו שלא
לרוב,בגלל זה הרחקתי את עצמי מכל החברות שהיו לי. אני מתמקדת בלחפש רק חברות שרוצות להיות חברות אמיתיות, ולא סתם
לפני שבוע בערך הייתי עם חברה ודיברתי איתה ופתאום הבנתי כמה היא לא מבינה...
אנונימית
שואל השאלה:
מבין אותך קורה לי גם מלא
אנונימי
לפני שבוע. ישבנו על הגג כמה חבר'ה והשיחה התגלגלה למקומות לא ממש נעימים, הרגשתי תעוקה ותחושת בדידות.
זה סיפור חיי
כל הזמן
כל יום יום שאני חייה
ממש עכשיו אבל זה גם בכל רגע
כשהייתי בים עם החבורה הרגילה שלי פשוט הרגשתי שלכל אחד יש חבר או חברה הכי טובים מהחבורה ולי פשוט אין
אממ, כל הליטרלי זמן שאני כאן
לפני כמה חודשים בתוך הדיכאון ומה שקרה עם החברות עבר שלי
היי לך,

יכול להיות שהפוסט נכתב מתוך תחושת בדידות שעלתה, אולי מרגיש שיש כרגע נתק מהאנשים בסביבה הקרובה...אני מזמינה אותך להיכנס לצ'אט האישי והאנונימי שלנו ושם אם תרצה, תוכל להמשיך לשתף בתחושות, אנחנו כאן כדי להקשיב...תוכל להיכנס לאתר דרך הקישור המצורף בתחתית התגובה...

שלך,
מתנדבת סה"ר
בכללי כל השנתיים האחרונות, חברות שלי חוץ מ2 או 3 מהן דוחות ומדברות עלי מאחורי הגב וחושבות שאני מפגרת ולא יודעת על זה , חברים באינטרנט מעדיפים מישהי שפגעה בי עלי חוץ מ2 שאותם אני ממש אוהבת, אהבה זה חרא ואמא שלי קשה ומרחיקה את אבא שלי ממני שהוא הסייף ספייס שלי
אנונימית
ביום כיפור הלכתי עם כמה חברים וכמה מהם התקדמו מהר יותר ואני ועוד שתי בנות היינו ברגל טניסיתי כל הזמן ללכת איתן ולדבר איתן אבל הן פשוט ממש התעלמו ממני ולא שמו לב נשארתי מאחור אפילו