4 תשובות
זה לא פוזה
קוראים לזה זיוף חיוך
שהם לא רוצים שהסביבה האמיתית לא ידעו איך הם מרגישי באמת
שלא ידאגו להם פתאום רק כי רואים עליהם ואז אחרי שהם יהיו בסגר ישכחו
אני אומר את זה כי אני גם כזה לפעמים
כי לפעמים קשה לנו להגיד את הרגשות שלנו ולהגיד את האמת לסביבה מהפחד שילכו
רילל
כאילו אם הם היו רוצים להסתיר את זה שהם בדיכאון
הם היו עושים שלא יראו את הריפוסטים שלהם.
סתם מחפשים תשומת לב
הם פשוט אוהבים להתמסכן והכל אז הם עושים לזה ריפוסט או סתם להעלות את המודעוצ