13 תשובות
במציאות
אינסטגרם מרגיש לי קצת נואש
אינסטגרם מרגיש לי קצת נואש
אינסטגרם כי אני ביישנית במציאות
מציאות
מציאות, מרגיש לי יותר ריאליסטי ובאינסטגרם כולם נואשים פשוט
במציאות לדעתי יש בזה משהו יותר יפה גם לראות אותו מן הסתם במציאות ואת הדרך ואת הגישה שהוא פונה בדיבור משהו שאי אפשר לשמוע באינסטגרם וגם אינסטגרם מרגיש לי מוזר קצ
במציאות
אני לא יודעת איך לתקשר טוב בהודעות
אני לא יודעת איך לתקשר טוב בהודעות
מציאות
מציאות, כי אז הוא לא יוכל להתאכזב כשהוא יראה אותי במציאות
שואל השאלה:
אז אם בחור יבוא ויתחיל איתכן במציאות יותר תתפסו ממנו כבן אדם?
אז אם בחור יבוא ויתחיל איתכן במציאות יותר תתפסו ממנו כבן אדם?
אנונימי
כן
בתכלס במציאות ככה אני יכולה לראות את הוויב ואיך שהוא מדבר ונראה באמת
אבל אני גרועה בלתקשר פנים מול פנים
באינסטגרם אוטומטית כולם מוזרים בעייני עצם הפנייה באינסטגרם מרגישה לי לא רצינית
אבל אני גרועה בלתקשר פנים מול פנים
באינסטגרם אוטומטית כולם מוזרים בעייני עצם הפנייה באינסטגרם מרגישה לי לא רצינית
במציאות זה יותר מרגש כי תחשבו על זה שפשוט מישהו הסתכל עלייך ואמר לעצמו אני אפנה אליה או לא היא נראת טוב וכאילו זה מרגש אהאהא
מציאות
אנונימית
באותו הנושא: