9 תשובות
מה רע בלהיות טומבוי
טומבוי
שואל השאלה:
מי אמר שיש דבר רע אני חצי טומבוי בעצמי
טומבוי
DCC
את פשוט משווה את זה לפיקמי
לא זה ולא זה
אבל אם כבר פיקמי כי אני פשוט הכי ההפך מטומבוי באופי לא שזה דבר רע פשוט לא הייתי רוצה להיות
טומבוי
שואל השאלה:
^^^^מי אמר שאני משווה
שאלתי מה הייתם מעדיפים להיות