9 תשובות
מה רע בלהיות טומבוי
טומבוי
שואל השאלה:
מי אמר שיש דבר רע אני חצי טומבוי בעצמי
מי אמר שיש דבר רע אני חצי טומבוי בעצמי
טומבוי
את פשוט משווה את זה לפיקמי
לא זה ולא זה
אבל אם כבר פיקמי כי אני פשוט הכי ההפך מטומבוי באופי לא שזה דבר רע פשוט לא הייתי רוצה להיות
טומבוי
שואל השאלה:
^^^^מי אמר שאני משווה
שאלתי מה הייתם מעדיפים להיות
^^^^מי אמר שאני משווה
שאלתי מה הייתם מעדיפים להיות
באותו הנושא: