5 תשובות
תתרכז בזכויות קדימה כל הזמן תוודא שאתה משתלב כמו שצריך אלה הכי חשובים
תתרכזי בזכויות קדימה , תסתכלי לכל צד של מראה שאת באה לפנות למקום מסוים
בהצלחה מאמינה בך ❤
בהצלחה מאמינה בך ❤
אני עברתי טסט שלישי
נסעתי לאט ,הסתכלתי המון במראות
לשים לב לכל התמרורים רמזורים ,אין כניסה עצור וכאלה ,מעברי חצייה אקסטרה לאט,לשים לב למהירות של הכביש
נסעתי לאט ,הסתכלתי המון במראות
לשים לב לכל התמרורים רמזורים ,אין כניסה עצור וכאלה ,מעברי חצייה אקסטרה לאט,לשים לב למהירות של הכביש
שואל השאלה:
עברתי!!תודה רבה
עברתי!!תודה רבה
אנונימי
יאא איזה כיףף
באותו הנושא: