5 תשובות
תתרכז בזכויות קדימה כל הזמן תוודא שאתה משתלב כמו שצריך אלה הכי חשובים
תתרכזי בזכויות קדימה , תסתכלי לכל צד של מראה שאת באה לפנות למקום מסוים
בהצלחה מאמינה בך ❤
אני עברתי טסט שלישי
נסעתי לאט ,הסתכלתי המון במראות
לשים לב לכל התמרורים רמזורים ,אין כניסה עצור וכאלה ,מעברי חצייה אקסטרה לאט,לשים לב למהירות של הכביש
שואל השאלה:
עברתי!!תודה רבה
אנונימי
יאא איזה כיףף