38 תשובות
שואל השאלה:
^^^^ כן
^^^^ כן
אנונימי
אם הוא חבר שלך לא מביך
שואל השאלה:
בקרוב אצלך ממי^
בקרוב אצלך ממי^
אנונימי
תעשה את זה
תמיד טוב להעלות אחד לשני או במקרה שלכם לרדת
שואל השאלה:
^ וואי קרעת אותי
^ וואי קרעת אותי
אנונימי
אני תמיד בעד אחוות גברים
תלוי בחברות שלכם
אני לשלי מרביץ כשהוא מתנהג אליי כמו גיי
אני לשלי מרביץ כשהוא מתנהג אליי כמו גיי
אוו זה כל כל מתוק באלי לבכות
תשלח לו
תשלח לו
אנונימית
שואל השאלה:
^^חחח לא זה לא חבר אנחנו מתרוממים הוא חבר חבר שלי
^^חחח לא זה לא חבר אנחנו מתרוממים הוא חבר חבר שלי
אנונימי
נופ
אה אז לא, תגיד לו
תגיד לו מה אתה אוהב בו
תגיד לו מה אתה אוהב בו
מתרומם זה לא קללה לגייז?
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל יש לי gay pass אז מותר לי להגיד את זה
כן אבל יש לי gay pass אז מותר לי להגיד את זה
אנונימי
מה זה מתרומם
אנונימית
לא (חמוד ברמות אבל)
לא
לא
החבר הכי טוב שלך?
לא
bromance במיטבו
bromance במיטבו
תכתוב, אני בטוח שהוא ישמח
אנונימי
אם לצוטט
"look at us, we are cute and happy and not dead inside, get lost"
"look at us, we are cute and happy and not dead inside, get lost"
קצת מוזר
לא
תכתוב!!
אני אישית לא מאמין באמת בנטייה מינית לבני אותו המין נדמה עלי כי זו מעין פנטיה אשר אנשים מסוימים חפצים לקבל, ועל כן יש להגיד שאם זה לא מן לשון השחוק כמדומני שאין להגיד זאת
אנונימי
אחייי מזה לא מאמין בנטייה מינית זה דבר מוכח
גם מזאת השפה הזאת תרגיע
אם הוא מבין עניין אז אין בעיה, אם לא אז זה יהיה מוזר
שואל השאלה:
כאילו סתם משום מקום
כאילו סתם משום מקום
אנונימי
^^^^תגיד לי שאתה א מיני (וככל הנראה לא יודע את זה) בלי להגיד לי שאתה א מיני (וככל הנראה לא יודע את זה)
אנונימית
אני נמשך לבנות אחי^
אנונימי
^שמעת אי פעם על משיכה רומנטית?
אני למשל נמשכת רומנטית לבנות ומינית לאף אחד
אני למשל נמשכת רומנטית לבנות ומינית לאף אחד
אנונימית
מה מוזר יא חתיך שכמותך
אנונימי
אני לא אכנס לזה עכשיו זה ארוך מייגע וטרחני אבל הרבה דברים הם אשליה בעיניי
אנונימי
לא מוזר. אבל הלוואי עליי אהבה ככה
באותו הנושא: