7 תשובות
זה בבסיס של תל השומר במרפאה
אנונימי
שואל השאלה:
אתה בטוח שאלתי בצאט גיפיטי אמר לי בבית חולים
אנונימית
רשום לך מחנה תהש, מחנה זה בסיס

כשזה הבית חולים רשום שיבא

chat gpt לא יודע לגבי צהל דברים...
אנונימי
שואל השאלה:
אין שם זה בבית חולים איך מוצאים שם את המרפאה?
אנונימית
אם את נכנסת דרך השער של הבקום אז תקחי אוטובוס לבית חולים לילדים וכשאת יורדת פשוט כזה להמשיך ישר עד שאת רואה כביש ואז לפנות ימינה להמשיך ישר ואז שוב ימינה ולהמשיך ישר ואז יש לך סוג של פנייה כזאת שמאלה, (אני גם אשלח לך קישור לאיפה זה נמצא אם לא הסברתי כזה ברור)
מקסימום תתקשרי לבדוק,
אם זה בבית חולים ואת צריכה הסבר איך להגיע למרפאה אשמח לעזור לך :)