18 תשובות
תדבר עם המ"פ שלך לגבי זה הוא ידע
אתה גם לא מסביר הרבה מה הכוונה בכשל בבסיס?
זה תלוי סיטואציה, אם זו פציעה רצינית שבאמת באשמת הצבא ויש לך הוכחות לזה אז אתה יכול להתייעץ עם עו"ד צבאי ולראות אם יש טעם. כי אלה תהליכים שלוקחים הרבה זמן
אם אתה יודע בוודאות שהבסיס אחראי על הפציעה שלך ולא אתה שבמקרה נפצע כי נפלת או משהו אחר, אז כן תנסה לתבוע
קשה לתבוע את הצבא אבל יש לי חבר שסירב לחזור לתפקיד והיה באני לא יודעת איך לקרוא לזה כזה הפסקה של שלושה חודשים כשהפזם עדיין דפק
חופשת ממתינים^
שואל השאלה:
סוג של משהו שתכננו לא נכון בבסיס שבעקבותו נפצעתי
כמו נגיד סתם מדגים איזה בלטה ששמו גבוהה מדי ואז נפלתי וכו
קיצר קיבלתי מזה כוויה ממש חמורה וצלקת גדולה
סוג של משהו שתכננו לא נכון בבסיס שבעקבותו נפצעתי
כמו נגיד סתם מדגים איזה בלטה ששמו גבוהה מדי ואז נפלתי וכו
קיצר קיבלתי מזה כוויה ממש חמורה וצלקת גדולה
אנונימי
שואל השאלה:
אל תאמרו סתם כן לא אם אתם יודעים באמת מכירים תאמרו למי פונים איך זה עובד
אל תאמרו סתם כן לא אם אתם יודעים באמת מכירים תאמרו למי פונים איך זה עובד
אנונימי
ככל הנראה שכן
בהצלחה ממש
תשמע אני נפצעתי בקרבי והלך לי הרבה מהשמיעה נגיד ואני כרגע בתביעה זה תלוי בסגנון שלך אם שברת תיד או משהו אין טעם..
היי, אני בחודש הבא מתגייסת למשק"ית נפגעים ובקורס ומלמדים אותנו על זה בדיוק, בגלל שכחלק מהתפקיד אנחנו גם מסייעות לחיילים פצועים לתבוע את צה"ל. תכתוב לי בפרטי עוד כמה חודשים ואנסה לעזור
אם זה לא יהיה רלוונטי עד אז אין פואנטה לתבוע אותם מלחתחילה, אם הפציעה לא משפיעה באופן רציני על החיים שלך לטווח הארוך לא יתייחסו לזה ברצינות
אני לא ממעיטה בחומרה של הצלקת
אנשים תובעים את צה"ל על פציעות שבגללן החיים שלהם השתנו לחלוטין, שגרמו לאשפוזים, שהדיחו אותם מתפקידים. במיוחד לאחר מלחמה הרף הוא גבוה כשזה מגיע לתביעות ותאמין לי שיש המון. אני חושבת שתמיד שווה לנסות, במיוחד אם יש עוד אנשים שיכולים להעיד על הכוויות שלהם.
אנשים תובעים את צה"ל על פציעות שבגללן החיים שלהם השתנו לחלוטין, שגרמו לאשפוזים, שהדיחו אותם מתפקידים. במיוחד לאחר מלחמה הרף הוא גבוה כשזה מגיע לתביעות ותאמין לי שיש המון. אני חושבת שתמיד שווה לנסות, במיוחד אם יש עוד אנשים שיכולים להעיד על הכוויות שלהם.
אולי תנסה להתאגד עם האנשים האחרים שנפצעו מזה?
שואל השאלה:
מה זה לא משפיעה קיבלתי צלקת לכל החיים
אם הייתי נופל איכשהו לא נכון אולי על הפנים במקום היד כל הפנים שלי הייתה צלקת אחת ענקית
מה זה לא משפיעה קיבלתי צלקת לכל החיים
אם הייתי נופל איכשהו לא נכון אולי על הפנים במקום היד כל הפנים שלי הייתה צלקת אחת ענקית
אנונימי
שואל השאלה:
זה כבר לא יהיה נראלי רלוונטי עד אז כי יעבור יותר מדי זמן אבל תודהה מעריך
זה כבר לא יהיה נראלי רלוונטי עד אז כי יעבור יותר מדי זמן אבל תודהה מעריך
אנונימי
שואל השאלה:
עוד אחת מהסיבות זה שאני הגשתי על זה תלונה שיתקנו את זה ולא עשו עם זה כלום וחוץ ממני עוד אנשים נפצעו מזה וקיבלו כוויות קשות אני לא הראשון
עוד אחת מהסיבות זה שאני הגשתי על זה תלונה שיתקנו את זה ולא עשו עם זה כלום וחוץ ממני עוד אנשים נפצעו מזה וקיבלו כוויות קשות אני לא הראשון
אנונימי
באותו הנושא: