11 תשובות
שואל השאלה:
למה אתם מעדיפים מזרחים?
אנונימית
תלוי בבן אדם

אני מעדיף מזרחית
אנונימי
שואל השאלה:
אבל השאלה היא למה
אנונימית
רק חתולות מרוקאיות כל החתולים האשכנזים חזרה למשרפות #פוריז
אין לי שום העדפה לעדה, לא רלוונטי בעיניי.
אופי>מרוקאית אשכנזייה מזרחית תימנייה עיראקית רוסיה
בגלל טעם אישי זה יופי שונה ,וסוג של אופי כללי כזה , וגם אוכל יותר טעים
אתה לא מצחיק^^^
לא ניסיתי להצחיק אמרתי את מה שאני חושב אופי כובש מבחינתי לא משנה איזה עדה
אני מזרחי אבל אין בעיה בכלל
מעדיף מזרחית
אבל גם אשכנזייה סבבה תלוי בבחורה
בטח מזרחית
לא אוהבים אשכנזים