2 תשובות
שאת לא מזיזה את הרגל, והדם לא יכול לזרום..
פשוט תניעי את הרגל, דרכי עליה, נסי ללכת..
פשוט תניעי את הרגל, דרכי עליה, נסי ללכת..
לא זורם אליה דם, אולי כי את יושבת בישיבה מזרחית או רגל על רגל, אל תשבי ככה הרבה זמן כי זה גורם לזה
באותו הנושא: