9 תשובות
תלוי כמה זה רחוק
דווקא ברוב המקרים לא אוספים פשוט שניכם מגיעים למקום עצמאית
שואל השאלה:
זה לא רחוק אנחנו גרים גם באותו עיר
אנונימית
לא לדעתי, תלוי כמה רחוק ואם יש לו אפשרות בכלל לאסוף אותך. אבל זה דייט ראשון, בדרך כלל לא אוספים.
לא.
זה דייט ראשון אתם בקושי מכירים אחד את השני.
תלוי בקשר
יש גברים שאוהבים לאסוף זה גורם להם להרגיש טוב ואם הבחורה מסכימה אז אחלה
ויש בנות שמעדיפות להגיע לבד
לרוב לא אוספים כי את לא מכירה אותו עדיין אז זה מוזר שתכנסי לרכב של גבר שאת לא מספיק מכירה. לרוב נפגשים במקום שתכננתם
לא יודע מה איתך אבל אני הייתי מפחד להיכנס לרכב של מישהו (במקרה שלי מישהי) שאני לא מכיר
לא.. זה גם סתם ירגיש לכם מוזר.
בהמשך הדייטים שזה ירגיש לכם זורם יותר יהיה נחמד אם הוא יאסוף אותך