8 תשובות
שואל השאלה:
אני לא יכולה להגיד את זה זה פיזית כואב לי בלב
אנונימית
נפרדנו
תגידי לה שאת פשוט צריכה אותה
בלי לדבר על מה שקרה
לפחות תדעי שהיא שם בשבילך.

ואם זה עוזר קצת, אני גם כאן בשבילך אם תצטרכי
תתקשרי אליה לתגידי לה שתבוא אלייך וזה כבר יזרום ממך
תתקשרי אליה מזאת אומרת
פשוט תכתבי לה שומעת נפרדנו זהו ואז תדברו עלזה
שלחי לה הודעה
תכתבי לה רמז