9 תשובות
באיזו אוני?
יכולה לנסות לעזור
יכולה לנסות לעזור
שואל השאלה:
תל אביב
תל אביב
אה, חרא על ת"א (אני סרקסטית)
דרך אודיסאה? דרך איזו תוכנית? יכולה לשאול אנשים
אני פשוט מהאו"פ
דרך אודיסאה? דרך איזו תוכנית? יכולה לשאול אנשים
אני פשוט מהאו"פ
שואל השאלה:
פשוט הביאו לנו לבית ספר תקורס הזה בתור אחוזים מהבגרות
פשוט הביאו לנו לבית ספר תקורס הזה בתור אחוזים מהבגרות
אה וואלה, אני יכולה לבדוק במגה שלנו אם את רוצה
נ.ב. מגה זה כמו תיקייה אונליין עם כל המשימות והמבחנים שהיו בעבר, אז אפשר לתרגל משם
אבל בפועל, ממליצה להתייעץ עם תלמידים שאיתך במגמה, עם המורה, ועם המרצה
נ.ב. מגה זה כמו תיקייה אונליין עם כל המשימות והמבחנים שהיו בעבר, אז אפשר לתרגל משם
אבל בפועל, ממליצה להתייעץ עם תלמידים שאיתך במגמה, עם המורה, ועם המרצה
שואל השאלה:
כן אבל כל אלה שאיתי בפיגור בחומר וגם המורה חוזרת על אותם דברים ושום דבר לא מתקדם
כן אבל כל אלה שאיתי בפיגור בחומר וגם המורה חוזרת על אותם דברים ושום דבר לא מתקדם
רגע, מה הבעיה? מה השאלה בעצם? יש לך מבחן ואת צריכה תרגול? זה קורס שבנוי לתיכוניסטים או קורס של סטודנטים שרשמו גם אתכם אליו?
שואל השאלה:
רציתי לשאול למי יש סיכומים כי המבחן המסכם עוד שבועיים
וזה גם של סטודנטים כן
רציתי לשאול למי יש סיכומים כי המבחן המסכם עוד שבועיים
וזה גם של סטודנטים כן
אני
באותו הנושא: