9 תשובות
אין לי מה לרשום
אבל רק אגיד שזה קורה גם לי אז אל תרגיש אשם..
אבל רק אגיד שזה קורה גם לי אז אל תרגיש אשם..
אנונימית
זה בסדר חיימשלי זה מצב מורכב
מותר לך לקחת הפסקה קצרה
מותר לך לקחת הפסקה קצרה
אני התחלתי לעשות קצת כל יום, אני גם מלא במסכים אבל אני עושה קצת מהמשימות וקצת מבשלת והתחלתי לגו. בשלב כלשהו נמאס לי ואני פשוט קמה ועושה משהו, לשמוע מוזיקה תוך כדי גם ממש עוזר ונותן מוטיבציה ואווירה נעימה
תכריח את עצמך
לפחות אמה דקות ביום אתה כבר תרגיש יותר טוב ותעבוד על המשמעת העצמית
לפחות אמה דקות ביום אתה כבר תרגיש יותר טוב ותעבוד על המשמעת העצמית
זה ממש מובן להרגיש ככה בתקופה של מלחמה ולחץ, והרבה אנשים מתקשים להתרכז ולהיות פרודוקטיביים. זה לא אומר שאתה עצלן. לפעמים הדרך לצאת מזה היא להתחיל ממשהו קטן, נגיד לשבת 15 דקות על משימה אחת, כי ברגע שמתחילים קצת הרבה פעמים יותר קל להמשיך.
מבינה, זה מזה מתסכל בתקופות כאלה, מציעה לשמוע איזה סרטון מוטיבציה, לקבל החלטה לשים את הטלפון והמחשב בצד למחר, לקום בבוקר ושהדבר הראשון שתעשה יהיה ישר שיעורי הבית או אחת העבודות לפני שתהיה לך הזדמנות בכלל לוותר עליהן, ולזכןר שגם לעשות שאלה אחת עדיף מלעדות כלום אז לא להרגיש ישר מחוייב לסיים הכל ביום אחד, בהצלחה המון!
משהו שכרגע עזר לי זה למחוק כל מדיה חברתית על הטלפון שלי (אפילו יוטיוב!) כדי שלא אעשה פשוט דומסקרולינג כל היום וזה מכריח אותי לעשות משהו אחר. אף על פי שיכול להיות קשה עם fomo ושעמום אבל זה חד משמעית שווה את זה
התאמנתי כל יום, בצורה עקבית אחרי תוכנית האימונים שלי, מאז שהתחילה המלחמה התאמנתי אולי 3 פעמים ויש לי לפחות 4 עבודות להגיש. יש לי בעיה כזאת שכשיש לי יותר מדי זמן פנוי אני אומר לעצמי שיש לי זמן לעשות משהו ואז אני לא מספיק כלום. אל תקח את זה עמוק המלחמה תגמר בקרוב ואתה תחזור לשגרה
היי לך,
שומעת את תחושת האשמה שאולי אתה מרגיש, על שריפת הזמן, והתסכול שזה מייצר אצלך
כמה לא מובן מאליו שמצאת את האנרגיה להעלות את הדברים על הכתב ... וכמה לא מובן שיש בך את הרצון לקבל עזרה...
משתפת שאני מתנדבת בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת. אם תרצה להמשיך לשתף בתחושותייך ובמה שעובר עלייך אני מזמינה אותך לצ'אט אישי בו תוכל לשוחח עם אחד המתנדבים שלנו, במרחב נטול שיפוטיות. נהיה שם בשבילך, נקשיב וננסה לסייע.
מצרפת את הלינק להתקשרות וניתן לפנות גם בווטסאפ במספר 055-9571399.
שומעת את תחושת האשמה שאולי אתה מרגיש, על שריפת הזמן, והתסכול שזה מייצר אצלך
כמה לא מובן מאליו שמצאת את האנרגיה להעלות את הדברים על הכתב ... וכמה לא מובן שיש בך את הרצון לקבל עזרה...
משתפת שאני מתנדבת בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת. אם תרצה להמשיך לשתף בתחושותייך ובמה שעובר עלייך אני מזמינה אותך לצ'אט אישי בו תוכל לשוחח עם אחד המתנדבים שלנו, במרחב נטול שיפוטיות. נהיה שם בשבילך, נקשיב וננסה לסייע.
מצרפת את הלינק להתקשרות וניתן לפנות גם בווטסאפ במספר 055-9571399.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: