4 תשובות
צודקת
אין פה שום בעיה
זה לא בסדר שמקטינים אותך או מטילים עלייך משימות במקום שהם יעשו בעצמם. אני יכולה לעזור לפעמים, אבל לא תמיד, וזה בסדר להגיד לא. את לא חייבת להרגיש אשמה או לדבר בגועל אפשר להגיד את זה בשקט וברור, בלי להתעצבן יותר מדי❤
את צודקת