6 תשובות
בינתיים יש כי לא קרה כלום
אין מלחמה וגם אם היה חס וחליליה זה לא קשור אלינו
אנונימית
יהיה בית ספר!
גם אם יהיה מלחמה אנחנו נלמד, למדנו גם במלחמת לבנון השניה וגם בעופרת יצוקה וגם ובעמוד ענן למה שלא נלמד עכשיו?! מה שונה מהמילחמות שהיה?!
בעופרת יצוקה ובעמוד ענן אני לא למדו בדרום^^
מזל שאני גר בדרום:)
חוץ מזה, אי אפשר להשוות מבצעים למלחמה
מזל שאני גר בדרום:)
חוץ מזה, אי אפשר להשוות מבצעים למלחמה
באותו הנושא: