9 תשובות
חמוד
הסלעים מצד שמאל נראים כמו פרצופים
הסלעים מצד שמאל נראים כמו פרצופים
כן זה ממש חמוד אהבתי
שואל השאלה:
חחח נכון
חחח נכון
אנונימי
זה קטן מדי
דגים צריכים הרבה יותר מרחב ממה שחושבים. והם גם צריכים להקה משלהם אז עדיף שלא יהיה רק אחד.
אם אין אפשרות לקנות אקווריום יותר גדול (למרות שמאוד מומלץ) לפחות שיהיה עוד דג או שניים (המינימום זה חמש אבל אין ברירה אם האקווריום קטן)
דגים צריכים הרבה יותר מרחב ממה שחושבים. והם גם צריכים להקה משלהם אז עדיף שלא יהיה רק אחד.
אם אין אפשרות לקנות אקווריום יותר גדול (למרות שמאוד מומלץ) לפחות שיהיה עוד דג או שניים (המינימום זה חמש אבל אין ברירה אם האקווריום קטן)
שואל השאלה:
אמרו לי שזה 20 ליטר מזתומרת 5? ותודה על העזרהה אני ינסה למצוא פתרון
אמרו לי שזה 20 ליטר מזתומרת 5? ותודה על העזרהה אני ינסה למצוא פתרון
אנונימי
שואל השאלה:
אולי זה סתם נראה פצפון בתמונה אבל אמרו שזה אידיאלי לדג
אולי זה סתם נראה פצפון בתמונה אבל אמרו שזה אידיאלי לדג
אנונימי
שואל השאלה:
אהה 5 דגים סליחה הבנתי
אהה 5 דגים סליחה הבנתי
אנונימי
שואל השאלה:
אני ממש רציתי דג אחד אין אולי סוג דג שאוהב לבד?
אני ממש רציתי דג אחד אין אולי סוג דג שאוהב לבד?
אנונימי
לא, חיות צריכות לחיות ביחד, אין מה לעשות :(
אוליי רק כלב יכול להיות לבד
אוליי רק כלב יכול להיות לבד
באותו הנושא: