התחברות
הרשמה
איזה טוב להיות בכיתה י"ב, אני מסיים ללמוד בפסח כי יש לי מפסח בגרויות (איזה 3 בגרויות) יש פה עוד מישהו בכיתה י"ב?
1 בספטמבר 2013, 07:29
כיתה י"ב
פסח
חגים
3 תשובות
מה יש לך רק שלוש בגרויות?:o
א
אנונימית אחיי
שואל השאלה:
זה מה שנשאר לי מהכול
ח
חוליו בנגחוליו
חלום חיי -,-
א
אנונימית אחיי
באותו הנושא:
באיזה שעה אתם מסיימים בדרך כלל ללמוד ובאיזה כיתה אתם? אני מסיים לפעמים ב2 ולפעמים ב4 כיתה י"א
באיזה שעה אתם מסיימים ללמוד (הכי מאוחרת) ובאיזה כיתה אתם
באיזו כיתה מתחילים ללמוד ערבית?
אני ממש רוצה להיות פסיכולוגית כשאגדל, במה זה כרוך ואיפה אני יכולה ללמוד את הנושא? (אני בכיתה ט'
מתי אתם מסיימים ללמוד היום? ובאיזו כיתה אתם
בנים, הייתם רוצים ללמוד בכיתה שיש בה רק בנות? בנות, הייתן רוצות ללמוד בכיתה שיש בה רק בנים?
תרגילי חזרה למסיימי כיתה ז במתמטיקה להתכונן למבחן של תחילת ח כל החומר בכיתה ז.
ללמוד להיות שוחט - איפה אפשר ללמוד שחיטה עופות, בהמות באופן פרטי?
מתנה למסיימי כיתה ג' - מחפשת מתנה אישית לכל ילד, לילדים המסיימים כיתה ג', משהו שימושי או עם ערך ולא יקר. יש עצות?
ללמוד להיות שפית - הייתי רוצה להיות שפית, מה צריך ללמוד (קורסים) או מה צריך לעשות?
איזה בגרויות יש בכיתה יא? (אני אתחיל ללמוד היסטוריה וספרות רק השנה)