7 תשובות
את רק בת 13, מוקדם מידי לדברים כאלה.
אנונימי
פשוט בדיוק כמו שאת מפלרטטת עם גבר, אם הן בקטע הן ישימו לב (מנסיוני האישי)
אנונימית
איפה תפלרטטי איתן? במיקמק?
מה קורה בעולם הזה איזה פלירטוט ואיך את יודעת מי את או מה את ושה את לסבית בכלל העולם הזה מבלבל אותי כל יום מחדש
אנונימית
^בתור לסבית, גיליתי את זה בגיל 11
אין דבר כזה מוקדם מדי לגלות אם היא לסבית או לא
לגבי השאלה- זוגיות זה כן מוקדם מדי בגיל הזה
ואני מצטרפת לשאלה
^מותר להיות להטבי מכל גיל, הבעיה זה להיות בזוגיות מגיל 13

מזעזע בעיניי שבני 13 מחפשים זוגיות
אנונימי
^כן את זה קלטתי אחרי תיקנתי את זה אני גם לא תומכת בזה