19 תשובות
שתף אותה ואולי תמצאו איך להתגבר. מקסימום - תפרדו ותמצא אחרות
אתם רבים הרבה?
אנונימי
לא בן ולא בזוגיות
אבל אם אתה מרגיש ככה עדיף לכם להיפרד
אתה אוהב אותה ?
אנונימית
להיפרד
אתה מתאר כאן תחושה של חוסר עניין בבת הזוג,
כנראה משהו חסר בזוגיות שלכם (ריגוש או דבר אחר) אם אתה מוצא את עצמך מסתכל על בנות אחרות.
אם לפעמים אתה מרגיש שקצת נמאס לך בת הזוג שלך לא צריכה לחיות באשליה ולחשוב ההפך.
תספר לה על זה, תדברו על זה ותראו מה אפשר לעשות ואם לדעתכם יש מקום להמשך הקשר.
תנסה לחשוב ממה זה נובע
שואל השאלה:
אנחנו לא רבים כמעט בכלל ואני מאוד אוהב אותה.
זה פשוט דחף שבא לי להיות עם עוד בנות
אנונימי
אבל אוהב כזה אוהב אוהב היית נגד כל העולם בשבילה וכאלה
שוב, זה לא בסדר שקיים אצלך דחף כזה.
היא כנראה כבר לא מעניינת אותך,
אתה יכול לאהוב בן אדם "עד השמיים" אבל כל עוד אתה לא מוצא עניין בלהיות איתו זה לא משנה.
שואל השאלה:
רוב הפעמים אני ממש שמח כשאני איתה.
פשוט מדי פעם אני מרגיש שאין לי כוח אליה ולא בא לי להיות איתה
אנונימי
אז אתה לא אוהב אותה
לא לא אוהב פשוט לא מאוהב בה מבין את ההבדל?
זה מוביל אותך לאותה נקודה "מדי פעם אני מרגיש שאין לי כוח אליה.."
פשוט נמאס לך ממנה והיא נהפכה להרגל אז לגיטימי שאתה שמח כשאתה איתה.
אני מבינה ממה שאתה אומר שאתה לא רוצה להיפרד כי נוח לך להישאר בקשר הזה,
תחשוב על כך שזה מזיק לה שהיא לא יודעת שלפעמים נמאס לך ממנה ואתה לא רוצה להיות איתה.
"פשוט מדי פעם אני מרגיש שאין לי כוח אליה ולא בא לי להיות איתה"
אל תקשיב למה שאנשים אומרים פה
זה לגמרי לגיטימי, זוגיות זה לא דבר מושלם
פשוט תדבר איתה וזה כזה צפוי שכולם פה יגידו לך להיפרד כי זה הרבה יותר קל להיפרד מאשר לעבוד על הזוגיות ולדבר
באסה שאנשים פה כל הזמן בגישה כזאת
שואל השאלה:
אבל איך אפשר לפתור את זה?
אנונימי
תדבר איתה
אני לא מכירה אותך אז אני לא יודעת מה יכול להיות טוב לך
אבל באמת עדיף שתדבר איתה כי אתה חשוב לה ואם תגיד לה את זה במילים הנכונות היא תנסה לעזור
מי שעשה מינוסים
אני באמת רוצה להבין מה לא בסדר בגישה שלי
זה ממש לא קשור^^
אם הזוגיות בריאה וטובה זה לא לגיטימי שיהיו לך או לבן/בת הזוג מחשבות כאלה והרגשה שהוא לא רוצה להיות איתך או ההפך "מדי פעם".
זוגיות היא לא דבר מושלם כשקורה משהו בין שני הצדדים.
לא הייתי מנסה לתקן את זה שנמאס לו ממנה
אתם הייתם נשארים במקום שאתם לא רוצים להישאר בו? לא
זה לא עניין של לעבוד על הזוגיות כי שואל השאלה אמר שהזוגיות שלהם בסדר והם לא רבים חלילה.
פשוט לדבר איתה לא יעביר את הדחפים שלו לרצות להיות עם בנות אחרות או לא להיות עם בת הזוג הנוכחית.
היא לא יכולה לתקן את זה שהבן אדם מרגיש תחושת מיצוי.
לכן עדיף להיפרד, כי אם הוא יישאר איתה ובסופו של דבר זה יתנפץ ביניהם כי היא חשבה עד עכשיו שהכל בסדר, היא תפגע מזה וגם הוא ייפגע מזה.
לא רואה איך אפשר לחבר לחשמל כבל שכבר לא רוצה לעבוד, תנסו להבין למה אני מתכוונת.
אני לא מסכימה עם זה
אנחנו בני אדם זה לגמרי לגיטימי שלפעמים יהיה לנו נמאס באותו רגע אבל עדיין לאהוב את אותו בנאדם
זה רק לפעמים, רוב הזמן הם אוהבים אחד את השני ואי אפשר כל השניה בחיים שלך לאהוב בנאדם זה ברור לפעמים אתה צריך את השקט שלך ואין לך כוח
זה פשוט בעיה שלדעתי אפשר לפתור
נו אבל אף אחד פה לא יכול באמת לענות לך על זה
אף אחד פה לא יכול להגיד שאתה לא אוהב אותה או שאתה צריך להיפרד ממנה, אולי אני עושה עכשיו אותו דבר כשאני חושב שכדאי לך לדבר איתה, אני חושב שזה טבעי, זה יכול להתפוגג וחשוב לדבר על זה ולא להזניח את זה
רק אל תיתן להם לחשוב על מה שאתה עלול להרגיש, כאילו אל תיתן לזה יותר מדי להשפיע עליך, אני בטוח שהתשובה נמצאת אצלכם