5 תשובות
לדעתי אין דרך יותר טובה מפשוט להתמודד, לחשוב על זה גם אם לא נעים, לדבר עם חברים לפתוח את זה ולא להתעלם מהבעיה.
רוצה לפרט מה קרה?
רוצה לפרט מה קרה?
טיפול אצל פסיכולוג יכול לעזור מאוד אבל בכל מקרה זה לוקח זמן להתקדם
משהו שמאוד עזר לי לא להיתקע על הטראומה ולהרגיש יותר טוב בנוסף לפסיכולוג זה לצאת עם חברים שכיף לי איתם
גם לעשות דברים שאני אוהבת (נגיד לצייר או לעשות ספורט ) מאוד עוזר (לי לפחות)
אבל לצאת עם חברים ולהכיר אנשים זה מה שהכי עזר לי לצאת מהמעגל הזה של לחשוב על הטראומה כל הזמן
אבל זה לקח לי זמן
חשוב לזכור שיש ימים שיותר קשה ויותר חושבים על זה וזה בסדר וזה קורה
משהו שמאוד עזר לי לא להיתקע על הטראומה ולהרגיש יותר טוב בנוסף לפסיכולוג זה לצאת עם חברים שכיף לי איתם
גם לעשות דברים שאני אוהבת (נגיד לצייר או לעשות ספורט ) מאוד עוזר (לי לפחות)
אבל לצאת עם חברים ולהכיר אנשים זה מה שהכי עזר לי לצאת מהמעגל הזה של לחשוב על הטראומה כל הזמן
אבל זה לקח לי זמן
חשוב לזכור שיש ימים שיותר קשה ויותר חושבים על זה וזה בסדר וזה קורה
שואל השאלה:
כאילו הייתי בטיפול פשוט סיימתי ואני עכשיו בהמתנה למטפלת חדשה.פשוט מרגישה כל כך תקועה בינתיים,וממש קשה לי ואני מרגישה שאני חוזרת לדפוסי התנהגות לא בריאים ולא מצליחה לשנות את עצמי ומשחזרת את העבר
כאילו הייתי בטיפול פשוט סיימתי ואני עכשיו בהמתנה למטפלת חדשה.פשוט מרגישה כל כך תקועה בינתיים,וממש קשה לי ואני מרגישה שאני חוזרת לדפוסי התנהגות לא בריאים ולא מצליחה לשנות את עצמי ומשחזרת את העבר
הרגשת שהטיפול עוזר או שחסר משהו ?
הי יקרה,
לא כתבת הרבה... אבל מהמילים הבודדות שכתבת אני שומעת את הצורך שלך למצוא אוזן קשבת ולקבל עזרה.
מהמילים שלך עולה כי הטראומות של העבר מעיקים עלייך, וגורמים לך אולי להרגיש תקועה, וכמה תסכול ודכדוך זה עלול לעורר אצלך...
יקרה, יכולה לדמיין כמה מאתגר המצב הזה יכול להיות בשבילך. ונראה שבימים אלה חשוב שלא תישארי לבד עם התחושות הקשות האלה. יתכן שיש מישהו בסביבתך הקרובה שתוכלי לשתף במה שעובר עלייך, או לחילופין, איש מקצוע מתחום הבריאות או הטיפול, ושיוכל להיות לאוזן קשבת ויעזור לך להרגיש טוב יותר.
אם תרצי מקום נוסף לדבר בו, אני מתנדבת בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת ואני מזמינה אותך לצ'אט אישי בו תוכלי, אם תרצי, לשתף את אחד המתנדבים שלנו שיקשיב לך וינסה ולהיות שם בשבילך.
ניתן לפנות דרך הלינק המצורף בהמשך.
שולחת לך חיבוק גדול,
מתנדבת סה"ר
לא כתבת הרבה... אבל מהמילים הבודדות שכתבת אני שומעת את הצורך שלך למצוא אוזן קשבת ולקבל עזרה.
מהמילים שלך עולה כי הטראומות של העבר מעיקים עלייך, וגורמים לך אולי להרגיש תקועה, וכמה תסכול ודכדוך זה עלול לעורר אצלך...
יקרה, יכולה לדמיין כמה מאתגר המצב הזה יכול להיות בשבילך. ונראה שבימים אלה חשוב שלא תישארי לבד עם התחושות הקשות האלה. יתכן שיש מישהו בסביבתך הקרובה שתוכלי לשתף במה שעובר עלייך, או לחילופין, איש מקצוע מתחום הבריאות או הטיפול, ושיוכל להיות לאוזן קשבת ויעזור לך להרגיש טוב יותר.
אם תרצי מקום נוסף לדבר בו, אני מתנדבת בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת ואני מזמינה אותך לצ'אט אישי בו תוכלי, אם תרצי, לשתף את אחד המתנדבים שלנו שיקשיב לך וינסה ולהיות שם בשבילך.
ניתן לפנות דרך הלינק המצורף בהמשך.
שולחת לך חיבוק גדול,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: